2013. április 27., szombat

Rágcsáló és rovar riasztó - Jelenlegi ára: 1 699 Ft


Rágcsáló és rovar riasztóSzertjük a háziállatokat! De Mi akarjuk kiválasztani _ket! A hivatlan lakásbitorlókat ki kell toloncolni! Szerintem nem csak én vagyok így ezzel a dologgal! A saját lakásom, a saját házam, a saját életem, szeretem Én eldönteni kit és mikor engedek be! Sajnos a különféle rágcsálók, bogarak, nem kérnek engedély, úgy gondolják ami az enyém, az az Övék is, de ami az Övék, ahoz nekem semmi közöm! Na ez viszont nekem nem tetszik! Felvettem a keszty_t. Bár békét szeretnék, ezért készülök a harcra! Sajnos a csótány, az egér, és még sorolhatnám a hivatlan vendégeket, már nem csak hidegben jönnek, hanem bármikor! Én humánus embernek tartom magam, ezért sem mérget, sem ragasztót nem teszek ki, hiszen hiába patkány, de mégis él_lény. Én inkább elüldözöm ezeket az él_sköd_ket!
A legjobb megoldás az ultrahangos riasztó! Semmi vegyszert nem tartalmaz, nincs káros mellékhatása, akár gyerekek mellett is használható. Emberi fül számára nem hallható, állandóan változó frekvenciás hangokat ad ki, amit ezek az él_lények nem kultiválnak! Hosszú távon nem szeretik, és inkább kiköltöznek! Télen nyáron használható! A kormányunk még nem terjesztette ki rájuk is a kiköltöztetési moratóriumot! Amíg lehet addig távolítsa el környezetéb_l az él_sködöket! Nehogy túl kés_ legyen!
1db. Ultrahangos rágcsáló és rovar riasztó
Használata egyszer_!
Csak a konektorba kell bedugni, és már teszi is a dolgát
Kérjük nézze meg
további termékeinket is!
Online rendelését bankkártyával fizetheti. Rendelését átvételkor készpénzben is fizetheti utánvét választása esetén. A képek, csak illusztrációk. A termékek beazonosítására vannak. A termékleírásban szerepelnek az árú adatai, és részei.   



Jelenlegi ára: 1 699 Ft

Az aukció vége: 2013-05-15 12:48
. Rágcsáló és rovar riasztó - Jelenlegi ára: 1 699 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése