2013. június 10., hétfő

Dorothy Perkins fekete női nadrág - Jelenlegi ára: 600 Ft

Nagyon szép állapotban lévő nadrág.
Fekete színű női nadrág.
Elől dísz zsebbel,
nagyon halvány szürke színűkocka minta van benne
A termékeket az általam már viselt termékek közül válogatom ki.
Próbálom őket a lehető legjobban leírni, fényképezni és
a hibákra – ha vannak – felhívom a figyelmet.
A legtöbb terméket itt vettem de sajnos nem lettek jó.
Ha sikerült terméket megvenni, kérlek
7 napon belül vedd fel velem a kapcsolatot.
Ellenkező esetben kénytelen leszek negatív értékelést adni
és a terméket visszateszem licitre.
Csomagolási ktg-et nem számítok fel.
A pontos posta ktg a mindenkori postai díjak szerint kerül megállapításra.
Sima postával csak a vevő külön kérésére és a saját felelősségére postázok.
Ha ezek után a termék eltűnik az árát nem áll módomban visszafizetni.
Ajánlott postázásnál ha posta nekem a kártérítést megfizeti
én is visszafizetem a kialkudott árát a posta ktg-gel együtt.
 
Sajnos nem vagyunk egyformák.
Ezt a pár a dolgot a magam és a vevő védelmében írtam le,
a későbbi konfliktusok elkerülése végett


Jelenlegi ára: 600 Ft

Az aukció vége: 2013-06-28 22:49
. Dorothy Perkins fekete női nadrág - Jelenlegi ára: 600 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése